среда, 7. јануар 2015.

*ZA POCETAK*

Posto sam nova u blogovanju, mislila sam da je najbolje,da pre nego sto krenem da pisem prave tematske postove, napisem prvo kratak uvod u predstojeci rad... nesto -za pocetak-

~Resila  sam da krenem s' ovim iz ciste zabave. Bez nekog posebnog razloga ali sa velikom nadom da cu uspeti. Citala sam i istrazivala razne blogove,drugih mladih devojka,koji su mi se svideli i inspirisali me da ustvari i ja pokrenem jedan blog slican tome.
~Ovo nece biti blog vezan iskljucivo za modu,bice narano i  toga, ali zelela sam da ovde, sa vama podelim i neka svoja razmisljanja zajedno sa savetima koji mogu da vam posluze bas kao sto su i meni. Takodje nameravala sam da vam dam i  neke preporuke,na primer : Ja isprobam ili kupim nesto novo i u slucaju da mi se svidja ,odnosno , da sam zadovoljna tim  podelim to s vama. Pa... da li se slazete ?
~Sto se tice imena samog bloga,ono glasi :BumKlep,stim da je napisano na engleskom i kao sto  ste sami mozete da uocite, umesto da napisem dva "O" odlucila sam da tu ubacim znak za vecnost→"∞", a na mestu slova "L" stavila sam uzvicnik. Ne pitaj te zasto,jer ni sama nemam pojma... znam da je uvrnuto-.-
~Mislim da je ovo bilo dovoljno da vas uvedem u pricu. Ako vam se svidja ovaj prvi post,iako vise lici na uputstvo za neki lek(izvinite zbog toga),komentarisite !Hvala na izdvojenom vremenu za citanje- Pozzic  :*

~Vanja^^

4 коментара:

  1. Srecno! Preporucujem da poradis na razmacima podle zareza i da promenis pozadinsku sliku bloga. Ostalo je sve super kao i naziv. :)

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Pokusacu da poradim na oba. Inace i ti imas jako dobar blog , i redovno ga posecujaem, i hvala tebi sto si posetila moj! Nadam se da ces nastaviti :*

      Избриши