петак, 20. фебруар 2015.

Dresses

U poslednje vreme opsednuta sam haljinama. Na internetu sam ih nasla na milion, pa sam mislila da podelim sa vama 5 meni najlepsih. UZIVAJTE
___________________________________

Lately i been obsessed whit dresses. I found on the Internet so many and i decided to share 5 of them whit you. ENJOY
Prvo imamo jednu slatku haljinicu u crnoj i beloj varijanti. Malo poceca na kosulju i dosta je jednostavna ali masna i nitne na kragni je krase.
**********************
Here we have one sweet dress in black and white colour. This dress look like shirt a little bit and it's kind of simple but boe and rivets gives it something special.

______________________________________________________________

Ova haljina je zaista lepa. Mnogo mi se svidja ova masna pozadi. Zaista elegantno.
***********************
This dress is realy cute! I'm in love whit that bow on the back! Realy elegant.

_______________________________________________________________

 Nemam puno sta reci o ovoj haljini. Kroj joj je fantastican! Zaista divna haljina!
***********************
I don't have much to say about this dress. Cut is fantastic! Realy pretty dress!

_______________________________________________________________

Nemam reci koliko mi se dopada ova haljina. Uvek padam na haljine koje su nazad duze a napred krace. Ovo je haljina koju prosto moram da imam u svom ormanu!
*************************
I don't know the words which would help me describe this dress. I'm in love whit this one! Definitely the most beautiful dress i ever saw! Must have it!

_________________________________________________________________
Poslednja ali ne i najmalje bitna je jedna slatka haljinica za svaki dan. Dosta je neutralna, ali sa malo nakita bila bi odlicna. Veoma je laka za kombinovanje pa mi se zato i dopada!
**************************
Last but not the least is one cute little dress which you can wear every day. I'ts kind of neutral but whit the good jewerly it can be amazing! You can realy easy combine this dress and thats the reasion why i like it! 

__________________________________________________________________

To bi bilo to.
Hvala sto ste izdvojili vreme da pogledate!
Nadam se da vam se dopada :)
Obavezno komentarisite koja se vama od ovih najvise dopada (veoma me zanima sta mislite)
Pa ako vam se dopada moj blog i uclanite se. Pozzic :*

***********************************
So thats it.
Thanks for readin this post!
I hope that you like it :)
Let me know which dress you like the most. 
And if you like my blog you can follow me :* Bye:*



-Vanja^^


33 коментара:

  1. Haljine su preslatke,ali najljepša mi je treća:)
    P.S.Možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. - odlično. Pratim te. ♥

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <-- posjeti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
  3. Na prvoj slici, vise mi se dopada ova crna, valjda zato sto bih ja izmedju bele i crne UVEK izabrala crnu :D Mogla bi lepo da se iskombinuje, skroz je kul!
    Cetvrta slika, haljina, naocare - sve je prelepo! Dopada mi se celokupna kombinacija :)
    Model ove druge haljine je predivan :)
    I btw, koja devojka nije opsednuta haljinama? Hah :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja licno i nisam neki ljubitelj haljina, volim da ih gledam ali i ne toliko da ih nsim Medjutim u poslednje vreme, su mi tako simpaticne i imam ogromnu zalju da kupim neku od ovih :D

      Избриши
  4. Meni je najlepsa 5. haljina! Tako je slatka... ♥
    P.S. pogledaj moj blog i ako ti se svidi učlani se u njega! ;)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se sviđa ova poslednja,ja sam istu takvu haljinu samo plavu našla na internetu,meni je ona najlepša i ove prve dve haljine su mnogo simpatične.

    flyovanje.blogspot.com
    PLIZ.UCLANITE SE.

    ОдговориИзбриши
  6. Joj meni je preslatka prva haljinica. Stvarno je genijalna, volela bih da imam neku takvu<3
    Blog je sjajan. Pratim te:) :*

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ova zadnja haljinica je baš slatka i baš mi se svijda :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Meni su najlepše haljine sa prve slike, posebno bela. :3 :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. divne su sve!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post,divne su ove pod broj 1,haljine.

    Poseti moj i od moje sestre blog Ane,tinadreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sve haljine su predivne, ali prve su se meni najviše dopale :))

    Tvoj sam čitaoc, budi i ti moj♥ http://tvojadorotea.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  12. The first dress is really lovely!
    Thanks for visiting my blog dear. I'm now following you via GFC, Kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post <3 moracu kraće da iskomentarisem ovo jer mi lapt.ne radi a na mobu sam.ovakvu posljednja ista samo crvene boje takvu sam željela za maturu ali na kraju našla skroz suprotno tome hahaha xd iako slažem se s tobom i ja padam na ove haljine koje su pozadi duže .
    Iamforeverdirectioner.blogspot.com
    Emma

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post! Sve su mi haljine prelijepe ali najvise mi se svidjela 4. I ja takodje volim te haljine koje su nprijed krace a nazad duze <3
    Imas odlican blog!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши