понедељак, 20. април 2015.

Uradi sama!----poklon----- *SLATKA TEGLICA*

Zdravo drage moje!
Kao sto ste vec mogle da zakljucite, danasnji post je "uradi sama". Ovo je poklon koji je jako jeftin, zanimljiv, jednostavan a krajnje sladak (u svakom smislu te reci) <3
Pa hajde da pocnemo:


__________________________________________________________

U pianju je "slatka teglica" (moj patetican naziv..)
Nije neka mudrolija i veoma se brz pravi, evo i kako:

Prvo je potrebno kupiti neku teglicu ili malu kutiju.
Ja sam se oducila za teglicu i kod kineza sam je uzela a kosta :150din


A onda su na redu SLATKIIIIIISI :D 
Ja sam,naravno,kao i uvek preterala jer je moja teglica manja. Zato vi vodite racuna o kolicini!
Cena: 360din.


___________________________________________________

Sad kad imamo sta nam treba krece ubacivanje <3

Moja neka preporuka je da prvo ubacite sve cokoladice koje ste kupili :D 
A tek posle da popunjavate prazan prostor teglice bombonama!

______________________________________________________

I, to je to! Nikakva mudrost!


Evo kako izgleda na kraju, mada sam tegicu  malo i ukrasila :D

Potreban vam je super lepak i neki sladak dekor, kao ova masna.
Cisto da ukrasite teglicu, ne i da preterate.


SLATKA TEGLICA


__________________________________________________________

I, to je to drage moje! Nadam se da vam se svidja i da ce te pokusati same da ntapravite!
Hvala sto ste izdvojile vreme da pogledate! Pozzic :*


Vanja^^









23 коментара:

  1. Super post, jako mi se sviđa ova ideja, pogotovo ovo što se nalazi u tegli :D sve pohvale :*
    ako želiš pogledaj moj blog i učlani se :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala, a zaista jeste divno. Ja sam je poklonila drugarici, bez razloga i ona se odusevila!

      Избриши
  3. Slatko je i jednostavno,može biti i ukras u sobi za vreme "kada se ogladni" (prevod:kada ne znhaš šta da radiš,pa jedeš,hahha)


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Teglica je preslatka , ideja savrsena. Hvala ti na ovakvoj ideji , definitivno cu ovako nesto pokloniti nekoj drugarici. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš simpatično! :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slatko je jako!! Možda napravim najboljoj drugarici za rođendan!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Perfect post. I'm like it a lot. Thanks a lot for visiting and for such a nice comment. Keep in touch, pls. :*
    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Definitivno mi se sviđa i definitivno je moram napraviti *---* odličan post. ♥

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja. Ja sam teglicu punila porukicama. Porukica sam motala u rolnice i vezivala satenskim masnicama. Svaki papiric sa porukom je razlicite boje, pa je teglica lepo izgledala onako sarena. A dopalo se i onima koji dolaze kod mene na kafu. Svako bi izvlacio po jednu porukicu i zvali su moju teglu ''kolacic sudbine''. :DPratim te sada. :*

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Zaista je slatka. Tegle mogu imati toliko siroku primenu da je to neverovatno! Ja sam u toku 2014. godine zapisivala neke bitnije momente iz svog zivota, i ubacivala ih tu a potom na kraju godine sve to iscitala. Bilo je lepo vratiti se u proslost i setiti se nekih trenutaka srece. :-)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post! :)

    dianadblogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Preslatko!

    Poseti i uclani se na moj blog ako zelis:joxykutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши